Procedura de solutionare a reclamatiilor:

Reclamaţiile şi sesizările Dvs. pot fi înaintate prin e-mail, telefon sau serviciu poştal.
Departamentul responsabil cu primirea şi înregistrarea reclamaţiilor de orice natura este:

Customer Support
Program de lucru: 09-18; L-V Telefon: +4(0)788150555
E-mail: office@cnetwork.ro
Adresa: Str. Tudor Vladimirescu, nr 36, Curtici, judetul Arad

Termenul de depunere a reclamaţiilor
Puteţi transmite reclamaţiile Dvs. în legătură cu executarea necorespunzătoare a contractului de
servicii de telecomunicaţii conform termenelor stipulate în contractele încheiate.

Soluţionarea reclamaţiilor
Soluţionarea reclamaţiilor şi trimiterea răspunsului (via telefon, e-mail, fax sau poşta, după caz)
se va efectua în termen de maxim 15 zile de la data înregistrării acestora. În cazul în care
reclamaţia nu poate fi soluţionată în acest termen, societatea vă va informa în termen de 30 de zile de
la înregistrare despre stadiul de soluţionare a acesteia.

În cazul reclamaţiilor de ordin tehnic, termenul maxim de răspuns este cel contractual, raportat şi
la situaţia concretă semnalată.

Litigii:
În cazul în care nu sunteţi mulţumit de soluţia dată reclamaţiei Dvs. sau în situaţia în care litigiul
astfel creat nu se rezolvă pe cale amiabilă, aveţi posibilitatea de a vă adresa Autorităţii Naţionale
pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) sau să apelaţi la alte proceduri
extrajudiciare de soluţionare a litigiilor (spre exemplu: mediere), precum şi să vă adresaţi
instanţelor competente.

 


Copyright © 2010 - 2016 cnetwork - Powered by Wordpress -